Kontzertuak
EL CUARTITO DEL ARRIAGA-2010-2011
Arriaga Antzokia,Foyer. 12:00 h.
Música y poesía
Robert Louis Stevenson “Dedicatoria”
G. Tartini: Adagio en Sol mayor
Rainer Maria Rilke “Canción de amor”
C.M. von Weber: Romance
Olga Orozco “En la brisa, un momento”
F. Kreisler: Liebeslied
Federico García Lorca “Llagas de amor”
G. Gagliardi: Cantiga Brasileira
Omar Khayyam “Alegría”
G. Gagliardi: Divertimento
Rubén Darío “Canción de Carnaval”
J. Arzamendi: Le carnaval de Venise
Pablo Neruda “Oda a la alegría”
A. Pryor: Blue bell of Scotland
Omar Khayyam “Sin título”
Jose U. de Silva: Gizelle – Marquinhos no Frevo
Alberto Urretxo, trombón
Amaia Zipitria, piano
DATAK
Ezagutu hemen harpidedunak BOS izatea abantaila guztiak
