Kontzertuak

BOS 16
BOS Baroque
- G.F. Händel: Fammi combattere, de Orlando (4’)
- S. Bach: Suite orquestal nº 1 en Do, BWV 1066 ()
- G.F. Händel: Ahi, stigie larve – Già latra Cerbero, de Orlando (22’)
- G.F. Händel: Concerto grosso, op. 6 nº 11
- G.F. Händel: Cara sposa – Venti turbine, de Rinaldo
Vivica Genaux, mezzosopranoa
Robert Howarth, zuzendaria
DATAK
- 18 maiatza 2017 Euskalduna Jauregia 19:30 h. Sarrerak Erosi
- 19 maiatza 2017 Euskalduna Jauregia 19:30 h. Sarrerak Erosi
Abonu salmenta, uztailaren 8tik aurrera.
Sarreren salmenta, irailaren 15tik aurrera.
Ezagutu hemen harpidedunak BOS izatea abantaila guztiak
VIVICA GENAUX
Mezzosopranoa
Vivica Genaux musika barrokoaren interpretatzailerik handienekotzat dago hartuta, ez soilik bere teknika paregabeagatik eta ahots ederragatik, baizik eta, gainera, bere interpretazio hunkigarriengatik ere.
Munduko agertokirik garrantzitsuenetan aritu izan da, bere errepertorioko rolik garrantzitsuenetan eta konpositore ugariren lanetan: Händel, Scarlatti, Vivaldi, Gluck, Rossini, Monteverdi eta Donizettitik hasi, eta Berlioz, Falla eta Bizeteraino. Bere paperik esanguratsuenetako batzuk aipatzearren, honakoak nabarmendu daitezke: Arsane (Semiramide), Sesto eta Giulio Cesare (izen bereko operan), Rinaldo, Romeo (I Capuleti ed i Montecchi), Orsini (Lucrezia Borgia), Orfeo (Orfeo ed Euridice), Sesto (La clemenza di Tito) eta Ottavia (L’incoronazione di Poppea), besteak beste.
Operaren arloan buru-belarri aritzeaz gain, Vivica Genaux etengabe entzun dezakegu jaialdietan eta kontzertu-aretoetan; esate baterako, Londresko Promsen, Vienako Konzerthausen, Moskuko Tchaikovsky aretoan, eta New Yorkeko Carnegie Hallen.
Diskografia eta bideografia zabala dauka, eta hiru aldiz irabazi ditu Echo Klassik sariak. Gainera, hiru aldiz egon da Grammy sarietarako izendatuta. Bere azken grabazioa “Rival Queens” CDa izan da, Simone Kermes sopranoarekin batera.
Gertakarien egutegia
Erlazionatutako ekitaldiak

Kontzertuak Bizkaian BERMEO
Lekua: Andra Mari Eliza
J. Guridi: El caserío, preludio del acto II
J. Guridi: “Buenos días”, dúo de El caserío
J. Guridi: La Meiga, preludio de acto II
J. Guridi: “Yo te vi pasar”, de La Meiga
J. Guridi: “Goizeko eguzki argiak”, de Mirentxu
J.M. Usandizaga: Mendi-Mendiyan, suite
P. Sorozabal: Maite, eguzki eder
Lorea López, sopranoa
Aitor Garitano, tenorea
Mikel Fernández, zuzendaria

Kontzertuak Bizkaian LEKEITIO
Lekua: Andra Mari Eliza
J. Guridi: El caserío, preludio del acto II
J. Guridi: “Buenos días”, dúo de El caserío
J. Guridi: La Meiga, intermedio
J. Guridi: “Yo te vi pasar”, de La Meiga
J. Guridi: “Goizeko eguzki argiak”, de Mirentxu
J.M. Usandizaga: Mendi-Mendiyan, suite
P. Sorozabal: Maite, eguzki eder
Lorea López, sopranoa
Aitor Garitano, tenorea
Mikel Fernández, zuzendaria

ASTE NAGUSIA
Lekua: Abandoibarra
ASTE NAGUSIKO KONTZERTUA

Bere Maiestate pianoa
Lekua: Euskalduna Bilbao · Auditórium
Azken 200 urteetako musikari buruzko hit edo pieza arrakastatsuenen zerrendarik balego, ezbairik gabe, Txaikovskiren piano-kontzertua, erromantizismo ikaragarria eta melodia indartsuak darabiltzala, lehen postuetan legoke. Martín Garcíaren birtuosismoaren neurrira egindako lana da. Irekiera-programa honen jite arranditsua beste bi lanekin osatzen da: Saint Saëns musikagilearen 3. sinfonia (‘Sinfonia organoarekin’) eta itsasoen handitasunean etorria daukan Sigfúsdóttir islandiarraren Oceans sinfonia bikaina.
M. H. M. Sigfúsdóttir
Oceans
P. I. Tchaikovsky
Concierto nº 1 para piano y orquesta en si bemol menor Op. 23
C. Saint Saëns
Sinfonía nº 3 en do menor Op. 78 “Órgano”
Martín García García, pianoa
Elena Schwarz, zuzendaria