Kontzertuak

BOS 16
BOS Baroque
- G.F. Händel: Fammi combattere, de Orlando (4’)
- S. Bach: Suite orquestal nº 1 en Do, BWV 1066 ()
- G.F. Händel: Ahi, stigie larve – Già latra Cerbero, de Orlando (22’)
- G.F. Händel: Concerto grosso, op. 6 nº 11
- G.F. Händel: Cara sposa – Venti turbine, de Rinaldo
Vivica Genaux, mezzosopranoa
Robert Howarth, zuzendaria
DATAK
- 18 maiatza 2017 Euskalduna Jauregia 19:30 h. Sarrerak Erosi
- 19 maiatza 2017 Euskalduna Jauregia 19:30 h. Sarrerak Erosi
Abonu salmenta, uztailaren 8tik aurrera.
Sarreren salmenta, irailaren 15tik aurrera.
Ezagutu hemen harpidedunak BOS izatea abantaila guztiak
VIVICA GENAUX
Mezzosopranoa
Vivica Genaux musika barrokoaren interpretatzailerik handienekotzat dago hartuta, ez soilik bere teknika paregabeagatik eta ahots ederragatik, baizik eta, gainera, bere interpretazio hunkigarriengatik ere.
Munduko agertokirik garrantzitsuenetan aritu izan da, bere errepertorioko rolik garrantzitsuenetan eta konpositore ugariren lanetan: Händel, Scarlatti, Vivaldi, Gluck, Rossini, Monteverdi eta Donizettitik hasi, eta Berlioz, Falla eta Bizeteraino. Bere paperik esanguratsuenetako batzuk aipatzearren, honakoak nabarmendu daitezke: Arsane (Semiramide), Sesto eta Giulio Cesare (izen bereko operan), Rinaldo, Romeo (I Capuleti ed i Montecchi), Orsini (Lucrezia Borgia), Orfeo (Orfeo ed Euridice), Sesto (La clemenza di Tito) eta Ottavia (L’incoronazione di Poppea), besteak beste.
Operaren arloan buru-belarri aritzeaz gain, Vivica Genaux etengabe entzun dezakegu jaialdietan eta kontzertu-aretoetan; esate baterako, Londresko Promsen, Vienako Konzerthausen, Moskuko Tchaikovsky aretoan, eta New Yorkeko Carnegie Hallen.
Diskografia eta bideografia zabala dauka, eta hiru aldiz irabazi ditu Echo Klassik sariak. Gainera, hiru aldiz egon da Grammy sarietarako izendatuta. Bere azken grabazioa “Rival Queens” CDa izan da, Simone Kermes sopranoarekin batera.
Gertakarien egutegia
Erlazionatutako ekitaldiak

MISSA SOLEMNIS
Lekua: Arriaga Antzokia
Bilbao Orkestra Sinfonikoa, Bilboko Koral Elkartea eta Iruñeko Orfeoia Nuno Coelho maisuaren zuzendaritzapean elkartu dira, maisulan monumental hori aurkezteko. Kristau-liturgiarako egina izan arren, lanak gainditu egiten esparru erlijiosoa, eta gai unibertsalak jorratu: errukia eta erredentzioa. Lanean zehar, Beethovenek emozio-sorta zabala esploratzen du, solemnitatetik eta kontenplaziotik hasi eta asalduraraino eta ospakizuneraino. Horri esker, lanak sakontasun emozional aparta du. Interpreteentzat erabat desafiatzaileak diren zatiak daude: nota eutsien tentsioa koruan, kontraste dinamikoak eta tematikoak, orkestra-idazketaren birtuosismoa… Hori dela eta, Missa Solemnisek musika sinfonikoaren erreferente izaten jarraitzen du, eta mendeetan zehar entzuleak eta musikariak inspiratu ditu bere edertasun eta ahalmen emozionalarekin.

COROS DE CINE – KONTZERTU PARTIZIPATIBOA
Lekua: Euskalduna - Auditorium
‘Coros de cine’ zentzumen eta orkestrarako koru, solista eta partaidetza-kontzertu bat da, non zinema-historiako izenbururik ikonikoei buruzko piezak interpretatuko diren, hala nola Breakfast at Tiffany’s, Titanic, Saving Private Ryan edo Empire of the Sun, besteak beste.
Proiektu kolaboratibo honek Bilboko eta inguruko amateur kantariei aukera emango die musikaren profesionalekin batera prestatzeko eta Euskalduna Bilbaoko Auditoriumean eszenatokian estreinatzeko.

Bere Maiestate pianoa
Lekua: Euskalduna Bilbao · Auditórium
Azken 200 urteetako musikari buruzko hit edo pieza arrakastatsuenen zerrendarik balego, ezbairik gabe, Txaikovskiren piano-kontzertua, erromantizismo ikaragarria eta melodia indartsuak darabiltzala, lehen postuetan legoke. Martín Garcíaren birtuosismoaren neurrira egindako lana da. Irekiera-programa honen jite arranditsua beste bi lanekin osatzen da: Saint Saëns musikagilearen 3. sinfonia (‘Sinfonia organoarekin’) eta itsasoen handitasunean etorria daukan Sigfúsdóttir islandiarraren Oceans sinfonia bikaina.
M. H. M. Sigfúsdóttir
Oceans
P. I. Tchaikovsky
Concierto nº 1 para piano y orquesta en si bemol menor Op. 23
C. Saint Saëns
Sinfonía nº 3 en do menor Op. 78 “Órgano”
Martín García García, pianoa
Elena Schwarz, zuzendaria

Itsasoa, ekarriaren iturri
Lekua: Euskalduna Bilbao · Auditórium
Ez dugu itsasoaren oroipena alde batera utziko, programa honetan, hari nagusitzat hartuta: ildo hori agerikoa da La mer lanean, Debussyren poema sinfonikorik ospetsuenean, eta iradokitzen da Javier Quislant bilbotarraren Unda maris lanean, Virgilio poetaren Eneida epopeiarekin batera. Lan horri esker, Reina Sofía Sari ospetsua irabazi zuen Quislantek 2023an. Neurrigabetasunaren sentsazio hori, etengabeko mugimenduan dagoen estatikoaren handitasuna, Sibeliusen musikan ere antzematen da joan den denboraldian txalotuenetakoa izan zen Sergei Dogadin biolin jotzailearen eskutik, denboraldi honetan ere artista gonbidatua baita.
J. Sibelius
Concierto para violín y orquesta en re menor Op. 47
J. Quislant
Unda maris
C. Debussy
La mer, Tres bocetos sinfónicos para orquesta
Sergei Dogadin, biolina
Swann Van Rechem, zuzendaria